کرونا لامبورگینی را هم تعطیل کرد

کارخانه سنت‌آگاتا لامبورگینی برای مبارزه با کرونا تعطیل شد

کارخانه لامبورگینی

کارخانه لامبورگینی

سازنده ایتالیایی ابرخودروی لامبورگینی برای مبارزه با ویروس همه‌گیر کرونا، از 13 الی 25 مارس تعطیل شد. کارخانه لامبورگینی که در شمال ایتالیا قرار دارد هم‌اکنون کانون شیوع ویروس کرونا در اروپا است. ایتالیا پس از چین تاکنون دارای بیشترین میزان ابتلای قطعی به ویروس کرونا بوده است.

ریاست لامبورگینی

ریاست لامبورگینی

مدیر لامبورگینی اقای استفانو دومنیکالی اظهار داشت: این اقدام هم سو با مسئولیت اجتماعی ما در قبال مردم و همچنین حساسیت وضعیت انجام خواهد شد. ما به پایش وضعیت ادامه خواهیم داد تا بتوانیم به سرعت و با انعطاف‌پذیری تمام و با همکاری با مردممان کار خود را در زمان مناسب آغاز نماییم.

خط تولید لامبورگینی

خط تولید لامبورگینی

پیش از این در هفته گذشته، شرکت رقیب یعنی فراری تایید نمود که کارخانه مارانلو این شرکت با وجود قرنطینه این کارخانه به فعالیت خود ادامه خواهد داد. شرکت فیات نیز اعلام کرد که کارخانه‌های این شرکت به فعالیت خود ادامه خواهند دارد. اعلامیه لامبورگینی آخرین اقدام توسط صنعت خودروسازی برای مقالبه با گسترش این ویروس است. ماه گذشته نمایشگاه خودروی ژنو کنسل شد و مسابقات گرند پریکس استرالیا پس از اعلام مثبت بودن آزمایش کرونای یکی از اعضای تیم مک‌ لارن به تعویق افتاد.

این تعطیلی در یکی از شلوغ‌ترین زمان‌های ممکن برای لامبورگینی اتفاق افتاد چراکه این خودروساز با رکورد ثبت سفارش و فروش 8205 خودرو در سال 2019، تقریبا 43 درصد از سال گذشته بیشتر سفارش دریافت نموده است. بیشترین سفارش دریافتی برای خودروی شاسی بلند جدید اوروس بوده است.

پرفروش های قطعات یدکی

لنت ترمز
برف پاک کن
بلبرینگ چرخ
بوش طبق
دسته موتور
دیسک چرخ
شمع
کمک فنر

عرضه کننده برندهای معتبر بین المللی

ان جی کا
ماندو
ایل جین
Onnuri
ولئو
هنن
دوون
سی تی آر