آئودی به دنبال ساخت خودروی کوچک الکتریکی

این مدل بر روی پلتفرم MEB مخصوص خودروهای الکتریکی ساخته خواهد شد.

آئودی خودروهای الکتریکی زیادی را در برنامه تولید خود دارد. یکی از این خودروهای الکتریکی، یک مدل کامپکت کوچک است که با در نظر گرفتن بازار اروپا تولید خواهد شد. آقای فرمین سونیرا سانتوس، ریاست بخش بازاریابی محصول شرکت آئودی تاکید کرد که این خودرو هنوز در مراحل طراحی و برنامه‌ریزی است.

وی در ادامه اظهاراتش گفت “بله، ساختن چنین محصولی در افق برنامه‌های ما هست اما هنوز این خودرو مرحله طراحی را سپری نکرده است. بله، ممکن است ما این خودرو را روی پلتفرم MEB بسازیم، شاید هم بعدا خودرویی دیگر روی پلتفرم E-Tron GT داشته باشیم.”

گروه خودروسازی فولکس واگن در سال 2019 پلتفرم MEB را به عنوان  چارچوب اولیه کوچکترین خودروهای الکتریکی خود اعلام کرد. این خودروها همچنین ارزان‌ترین نسخه‌های الکتریکی ساخت این گروه خودروسازی خواهند بود و گفته شده که اولین آنها در سال 2023 به بازار عرضه خواهند شد و حداقل مسافت پیمایش 200 کیلومتری را با هر بار شارژ پوشش خواهند داد. البته گزینه‌های باتری متفاوتی برای کسانی که دنبال پیمایش مسافت‌های بیشتر هستند وجود خواهد داشت.

طرح مفهومی آئودی AI:ME که در تصاویر نشان داده می‌شود از نمایشگاه خودروی شانگهای در سال 2019 گرفته شده و می‌تواند تصور کلی این خودروساز از خودروی الکتریکی مد نظر خود را نشان دهد.

پرفروش های قطعات یدکی

لنت ترمز
برف پاک کن
بلبرینگ چرخ
بوش طبق
دسته موتور
دیسک چرخ
شمع
کمک فنر

عرضه کننده برندهای معتبر بین المللی

ان جی کا
ماندو
ایل جین
Onnuri
ولئو
هنن
دوون
سی تی آر