رنو توئینگو Z.E – الکتریکی کوچک با لهجه‌ای فرانسوی

رنو توئینگو Z.E ، خودروی الکتریکی جدید رنو است که دارای پلتفرم یکسان با خودروی کوچک الکتریکی اسمارت فورفور می‌باشد. در حقیقت این خودرو را نمی‌توان خودروی جدیدی قلمداد نمود چراکه شش سال پیش نسخه پایه این خودرو به بازار معرفی شده است اما با این حال در این نسخه تغییراتی را نیز می‌توان یافت.

این خودرو نسبت به برادر هم پلتفرم خود، با استفاده از باتری 22 kWh در قیاس با باتری 17.6 kWh اسمارت – پیمایش بیشتری خواهد داشت به طوری که با هر بار شارژ می‌تواند مسافت تقریباً 230 کیلومتری را بپیماید. طراحی آن از طراحی همواره عجیب خودروی اسمارت فاصله گرفته و بیشتر یادآور فیات 500 و ظرافت‌های آن می‌باشد.

نسخه Z.E تفاوت‌های جزئی با نسخه پایه این خودرو دارد. به عنوان مثال در طراحی بدنه آن از خطوط آبی محض زیبایی بصری بهره‌گیری شده است. تغییرات داخل کابین خودرو نیز بسیار محدود است به طوری که در نسخه جدید چند لوگوی Z.E تهیه شده و برچسب‌های مخصوص جدید درب‌های ورودی، کمی فضای خودرو را خاص‌تر کرده است.

رنو توئینگو، موتور 82 اسب بخاری اسمارت را به کار گرفته که در عقب خودرو قرار دارد و همین باعث محل قرارگیری باعق شده تا شعاع دور زدن خودرو به شدت کاهش پیدا کند. حداکثر سرعت این خودرو 135 کیلومتر بر ساعت است که منطقاً برای خودروهای شهری کوچک کافی است. این خودرو قادر است تنها با نیم ساعت شارژ مسافتی 80 کیلومتری را بپیماید.

پرفروش های قطعات یدکی

لنت ترمز
برف پاک کن
بلبرینگ چرخ
بوش طبق
دسته موتور
دیسک چرخ
شمع
کمک فنر

عرضه کننده برندهای معتبر بین المللی

ان جی کا
ماندو
ایل جین
Onnuri
ولئو
هنن
دوون
سی تی آر