کشور تولید کنندهچین
نام خودروام جی 6 نیوفیس 2010-2016
کلاس بدنهسدان
کلاس اتومبیلC Segmnet
وزن1548 کیلوگرم
تعداد فضای سرنشینان5
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو215/50 R 17
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب215/50 R 17
حجم موتور1798 cc
نوع موتوربنزینی دارای توربو
تعداد سیلندرها4
تعداد سوپاپ ها16
آرایش قرار گیری سیلندرهاخطی مستقیم
محل قرار گیری موتورموتور جلو
سیستم سوخت رسانیانژکتوری پاشش چند نقطه ای
ظرفیت باک62 لیتر
حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار)160 اسب بخار در 5500rpm
حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر)215 نیوتن متر در 2500rpm – 4500rpm
توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 89 اسب بخار بر لیتر
نوع جعبه دندهاتوماتیک دو کلاچه
تعداد دنده (جلو)6
محل قرار گیری اهرم تعویض دندهکنسول میانی و پدالهای پشت فرمان
سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت)موتور جلو دیفرانسیل جلو
نوع سیستم ترمزدارای سیستم مدیریت پایداری خودرو
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلودیسکی خنک شونده با هوا
نوع دیسک و کالیبر ترمز عقبدیسکی خنک شونده با هوا
نوع سیستم تعلیقمستقل
تعلیق جلومک فرسون
تعلیق عقبمستقل z شکل چند پیوندی
کمک فنرهای جلوهیدرولیکی
کمک فنرهای عقبهیدرولیکی
نوع سیستم فرمانقدرت کمکی هیدرولیکی
حداکثر سرعت220 کیلومتر بر ساعت
شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه)8.8 ثانیه
مصرف سوخت شهری
مصرف سوخت جاده ایی
سیکل ترکیبی مصرف سوخت7.5 لیتر در 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگییورو 5
کیسه های هوا ( نوع و تعداد )مجهز به 6 عدد کیسه هوای ایمنی (جلو، جانبی و پرده ای)
سیستم های پایداری و کمک رانندهسیستم ضد قفل ABS ، سیستم کنترل لغزش TCS و سیستم کنترل پایداری الکترونیک DSC سیستم ترمز مجهز به MSR،CBC ، سیستم الکترونیکی کمکی ترمزها EBA دارای سیستم کمک محرک ترمزها و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD،سیستم کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)،سیستم کنترل پایداری و امنیت هوشمند 9 در 1 (SCSII)
سیستم های امنیتی و حفاظتیطراحی شاسی داینامیک جهت رانندگی ایمن مجهز به سیستم خشک کننده دیسک های ترمز،سیستم ترمز پارک الکتریکی شیشه بالابربرقی دارای سیستم ایمنی محافظ در کلیه شیشه ها (Anti Trap) مجهز به آلارم سرقت، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر Euro-TCI مجهز به سیستم هشدار دهنده فشار باد لاستیک ها TPMS،بازشدن قفل درب ها و قطع اتوماتیک سیستم سوخت در تصادفات
سیستم فرمان و هدایت پذیریهیدرولیکی
نوع غربیلک
سیستمهای تهویه مطبوعاتوماتیک دو ناحیه ای
سیستم صوتی و تصویریهای فای با 8 بلندگو
سیستمهای مولتی مدیاسیستم صوتی DVD،MP3 دارای صفحه لمسی 7 اینچ، ورودی های AUX،USB
سیستم صندلیهای جلوصندلی های جلو مجهز به گرمکن و قابل تنظیم در 6 جهت به صورت برقی،قابلیت تنظیم گودی کمر در صندلی سرنشین جلو
سیستم صندلیهای عقبصندلی های عقب دارای تکیه گاه آرنج با قابلیت پیکربندی 60:40 و قفل مهار کودک (ISO Fix)
سیستم آیینه هاآیینه های برقی مجهز به سیستم گرمکن آیینه های داخلی الکتروکرومیک جهت راحتی دید راننده در شب
سیستم شیشه هاشیشه های ضد اشعه UV دارای شیشه شوی چراغ های جلو
سیستم های سقفسانروف دو حالته
سیستم روشنایی جلوچراغ های جلو زنون و دارای سیستم کرنر لایت با قابلیت تنظیم اتومات ارتفاع نور
سیستم روشنایی عقبال ای دی
سنسورهای پیش فعالسیستم کنترل پایداری و امنیت هوشمند 9 در 1 (SCSII)
سیستم های کمک رانندگیسیستم ضد قفل ABS ، سیستم کنترل لغزش TCS و سیستم کنترل پایداری الکترونیک DSC سیستم ترمز مجهز به MSR،CBC ، سیستم الکترونیکی کمکی ترمزها EBA دارای سیستم کمک محرک ترمزها و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD دارای سیستم مدیریت بهینه سوخت(Start /Stop) سیستم کنترل ایستایی در سربالایی (HSA) طراحی شاسی داینامیک جهت رانندگی ایمن مجهز به سیستم خشک کننده دیسک های ترمز سیستم تعلیق جلو Mc Pherson و در عقب چند پیوندی سیستم ترمز پارک الکتریکی شیشه بالابربرقی دارای سیستم ایمنی محافظ در کلیه شیشه ها (Anti Trap) مجهز به آلارم سرقت، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر Euro-TCI مجهز به سیستم هشدار دهنده فشار باد لاستیک ها TPMS سیستم کنترل پایداری و امنیت هوشمند 9 در 1 (SCSII) بازشدن قفل درب ها و قطع اتوماتیک سیستم سوخت در تصادفات

ام جی 6

ام جی 6 در قالب یک سدان خانوادگی جادار اما با شکل و ظاهری اسپرت طراحی‌شده است. طراحی قسمت جلویی این خودرو (مخصوصاً در قسمت چراغ‌ها) شباهت بسیار زیادی به مدل شاسی‌بلند این شرکت یعنی ام جی جی اس دارد. طراحی خطوط تیز و روبه‌جلوی روی کاپوت نیز نشان از زبان طراحی همیشگی‌ام جی دارد.

طراحی جوان پسند

گویا ام جی روح طراحی جوان‌پسند و اسپرت خود را در همه خودروهای تولیدی خود می‌دمد. در قسمت پشتی این خودرو نیز از چراغ‌هایی با سیستم نورپردازی جدید استفاده‌شده است. ام جی 6 دارای سانروف دو حالتِ و شیشه‌های ضد اشعه است و همچنین رینگ‌های این خودرو نیز رینگ‌های آلومینیومی 17 اینچی می‌باشند.

طراحی داخلی

طراحی داخلی‌ ام جی 6 نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و از آن جمله می‌توان به جنس روکش صندلی‌ها و غربیلک فرمان از چرم ضد لرزش اشاره کرد. طراحی المنت‌های داخلی و طراحی کلی داخل خودرو نیز کاملاً مدرن و به‌روز است.

موتور

ام جی در مشخصات فنی نیز دست پری دارد. موتور 4 سیلندر توربو شارژ با حداکثر قدرت موتور 160 اسب بخار و حداکثر گشتاور 215 نیوتن‌متر، در ده ثانیه سرعت خودرو را از 0 به 100 می‌رساند. گیربکس 6 دنده خودکار و قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان ویژگی‌هایی است که دوستداران خودروهای اسپرت را به وجد می‌آورد و در ام جی 6 نیز با این ویژگی‌ها روبه‌رو هستیم. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است و مصرف سوخت آن نیز 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر است.

طراحی مهندسی

طراحی مهندسی ام جی 6 به‌گونه‌ای است تا تجربهٔ لذت بخشی از رانندگی را برای شما به ارمغان بیاورد. تغییر مسیر به نرمی صورت می‌گیرد و تعادل ماشین در پیچ‌ها به‌خوبی حفظ می‌شود.

زمانی که ام جی 6 در شرایط سخت کنترلی قرار گیرد، شما به‌راحتی می‌توانید با سیستم فرمان و پدال همه‌چیز را تحت کنترل داشته باشید. تنها چند مورد از امکانات بسیار زیاد این خودرو عبارت‌اند از: فرمان تلسکوپی چهار جهتِ، مجهز به حس‌گر سرعت، 6 عدد ایربگ، استارت دکمه‌ای، روشن و خاموش شدن خودکار چراغ‌ها، کروز کنترل، نشانگر باد تایر، تنظیم برقی صندلی‌های جلو ، استاندارد آلایندگی یورو 5 و امکانات دیگری که برای این خودرو فراهم‌شده است.

مدل های جدید

در مدل‌های جدید ام جی 6 اشکالات مربوط به سیستم ترمز با به‌کارگیری دیسک‌های جلو با سیستم خنک‌کننده و همچنین فنّاوری‌های به‌روز از قبیل ABS، EBD، EBA رفع شده است. 6 کیسه هوای راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده‌ای از تمامی سرنشین‌ها به هنگام تصادفات محافظت می‌کند. این خودرو از قابلیت قفل خودکار درب‌ها بعد از حرکت نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین در طراحی بدنه این خودرو نیز از فناوری استاندارد USD نیز استفاده‌شده است.

نشانگر باد تایر هم یکی از آپشن های امنیتی در ام جی 6 است. سیستم هدایت دقیق که در بخش قبل به آن پرداختیم نیز باعث بالا بردن قابلیت اطمینان در این خودرو گردیده است. سیستم هشداردهنده بسته نبودن کمربند و سیستم روشن شدن خودکار فلاشر بعد از ترمزهای شدید نیز از دیگر ویژگی‌های ایمنی این خودروی جذاب چینی-انگلیسی است.

با توجه به امکاناتی که در موردام جی 6 و شرایط فروش اقساطی‌ ام جی 6 . می‌توانیم بگوییم که نسبت به کیفیت و آپشن های موجود و مقایسه آن باقیمت، ام جی 6 خودرویی باکیفیت قابل‌قبول است.

پرفروش های قطعات یدکی

لنت ترمز
برف پاک کن
بلبرینگ چرخ
بوش طبق
دسته موتور
دیسک چرخ
شمع
کمک فنر

عرضه کننده برندهای معتبر بین المللی

ان جی کا
ماندو
ایل جین
Onnuri
ولئو
هنن
دوون
سی تی آر